امروز : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1402/12/29

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:10 AM 1399/10/16 تعداد بازدید: 73
مهندس ابراهيمي معاون هماهنگي و برنامه ريزي سازمان برنامه و بودجه و كارشناسان اين سازمان از فعاليت‌هاي شيلاتي شهرستان زهك بازديد نمودند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان (آبهاي داخلي)؛ مهندس ابراهيمي معاون هماهنگي و برنامه ريزي سازمان برنامه و بودجه و كارشناسان اين سازمان از فعاليت‌هاي شيلاتي شهرستان زهك بازديد نمودند.
در اين سفر يك روزه كه با همراهي مهندس شاهرودي مدير كل شيلات استان و مهندس اربابي فرماندار شهرستان زهك صورت گرفت مهندس ابراهيمي و همراهان از بزرگترين مركز بازسازي ذخاير آبزيان و توليد بچه ماهي گرمابي و بومي در جنوب شرق كشور ديدن نمودند و از نزديك از روند افزايش توليد بچه ماهي در مركز و پروژه ايجاد تأسيسات زيربنايي مجتمع‌هاي آبزي پروري بازديد بعمل آوردند.
خاطر نشان مي شود با افتتاح فاز اول اين پروژه در ابتداي سال جاري توليد بچه ماهي از ۳/۵ ميليون قطعه در سال به بيش از ۵ ميليون قطعه در سال افزايش پيدا كرد.
در ادامه ايشان از پروژه‌هاي پرورش ماهيان سردابي و گرمابي بازديد و از نقش موثر اين پروژه‌ها در توليد آبزيان پرورشي و اشتغال پايدار در جوامع روستايي مطلع شدند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)